13:32
Ремонт форсунок

Думаємо, багато хто погодиться з негласним правилом, що будь-який ремонт форсунки доцільний, якщо його вартість не перевищує 50% вартості нової деталі або агрегати. Ремонт форсунок також не є винятком. І ми постійно стаємо перед вибором, що нам робити: ремонтувати форсунки або купувати нові?

Рекомендуємо не поспішати, а зробити дефектацию несправної форсунки, на підставі чого буде складено кошторис по сумі витрат і по тривалості ремонту. І вже виходячи з результатів дефектації стане зрозуміло: ремонтувати чи форсунку, або ж буде простіше купити нову (або б / у).

Найбільш часті випадки найпростішого ремонту через пробитого тефлонового кільця мультиплікатора (рис. 1) . Але бувають і такі варіанти, що вартість всіх зношених деталей наближається впритул до ціни нової форсунки.

У більшості випадків, убиті, які не підлягають ремонту, форсунки видно відразу без дефектації. Як правило, на них розбиті гайки електромагніту, корпус - повністю іржавий або побитий від ударів внаслідок їх демонтажу з головки циліндрів. Їх навіть не варто перевіряти.

Переглядів: 524 | Додав: sharmandmoda | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar