13:03
Демотиватор

Автор статті розглядає демотиватори як вид мережевого творчості мовної особистості, аналізуючи їх в якості одного з типів креолізованного тексту і класифікуючи за типами відносин, що існують між вербальною і іконічної частинами. В статье демотиватор понимается как синтез заключенного в черную рамку изображения и двух видов текста белого цвета, поясняющего данное изображение. Серед відносин між вербальною і іконічної частинами демотиватор автор виділяє автосемантіческіе і сінсемантіческіе і встановлює, що автосемантіческіе відносини характерні для текстів з частковою креолізації, при якій іконічним компонент не є обов'язковим для правильного розуміння вербального компонента, а сінсемантіческіе відносини притаманні текстам з повною креолізації, в яких вербальна частина не може бути правильно зрозуміла без іконічного компонента. У статті також описуються функції демотиваторів і цілі учасників інтернет-комунікації, переслідувані ними як при використанні готових демотиваторів, так і при створенні своїх власних. Для учасників інтернет-комунікації, активно використовують готові демотиватори, вони виконують комунікативну, емоційно-експресивну і волюнтатівной функції. Для користувачів Інтернету, що створюють демотиватори, крім комунікативної, емоційно-експресивної та волюнтатівной функцій, вони виконують когнітивну і ідеологічну функції.

Переглядів: 598 | Додав: sharmandmoda | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar